.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از وضعیت کردان در بیمارستان

علي كردان وزير اسبق كشور در حال حاضر همچنان در بيمارستان مسيح دانشوري بستري است كه اقوام وي از وضعيت خوب وي خبر مي‌دهند.

خبرنگار ما صبح امروز در تماس با اتاق علي كردان عضو كابينه دولت نهم در بيمارستان مسيح دانشوري ، جوياي حال وي شد كه يكي از اقوام وي در اين تماس تلفني گفت: پزشكان كردان معتقد هستند كه وضعيت امروز وي نسبت به روزهاي گذشته بهتر است.

وي كه براي انجام كارهاي كردان در بيمارستان مستقر است، گفت: ‌آقاي كردان در اتاق مجزا از اتاق ما بستري است و فعلا حالش خوب است و در حال گذراندن طول درمانش مي باشد.

وي در پاسخ به اينكه آيا كردان همچنان با تنفس مصنوعي به حيات خود ادامه مي دهد، گفت: ‌بهتر است اين سوالات را از پزشكان ايشان بپرسيد.

اين در حاليست كه يك منبع آگاه در بيمارستان مسيح دانشوري به خبرنگار ما گفت: ‌وضعيت كردان همچون روزهاي گذشته است و وي همچنان با تنفس مصنوعي به حيات خود ادامه مي دهد.

علي كردان وزير اسبق كشور و عضو كابينه دولت نهم از چندي پيش به علت بيماري ريوي در بيمارستان مسيح دانشوري بستري و حال وي وخيم گزارش شد. وي با تنفس مصنوعي به حيات خود ادامه مي‌دهد و تيمي از پزشكان از جمله متخصصان مغز و ريه در حال مداواي وي هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1388
همه مازندرانی های باغیرت و با شرف برای شفای عاجل این هم استانی عزیز دست به دعا می شویم.
خداوند به حرمت عظمت خودش به ایشان رحم کند و سایه اش را با سر خانواده اش مستدام بدارد.
مازندرانیهای زیادی در راس کار و در پست های کلان کشوری بودند و هستند، ولی کسی به اندازه ایشان وجودش برای مازندران و مازندرانی نمی سوخت.
کردان را باید طی گذشت زمان شناخت.
سید مهدی ساده 1 آذر 1388
با آرزوی سلامتی برای جناب آقای کردان خواهشمند است اطلاعات مربوط به وضعیت ایشان را با سرعت بیشتر در سایت درج نمایید تا دوستاران ایشان در سراسر کشور باتوجه به اینکه امکان ملاقات حضوری فراهم نمیباشد نگران و مضطرب نشوند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.